teisipäev, 30. juuni 2015

Limaskesta tsütoloogilise hinnangu vastused ...

Heii kõigile,

täna siis saabus see kauaoodatud vastus. Kahjuks ei osutunud see vastus minu jaoks positiivseks, sest siiski on midagi viga. Dr Šhoisi jutu järgi on limaskesta veresooned väljaarenemata ja midagi ütles ta veel millest ma mitte tuhkagi aru ei saanud. Saatis ka mulle sellekohase faili. Võib-olla keegi oskab selle emakeelde tõlkida :)

Igastahes saatsin selle info edasi Dr Triin Laja'le pelgulinna RPM keskusesse ja helistan homme üle. Seda Dr Šhois ütles, et ennem pole mõtet uut katset teha kui endomeetriumiga kõik korras, kuid kahjuks siin tema abi lõppeb, kuna tema ei tegele viljatusteemadega. Ootab mind tagasi, kui olen positiivse katse saanud.Kahju, et nii pädev arst ei ole sellel alal tegelev. Meeldis temaga koostöö väga ja kui rasedaks kunangi jään, siis lähen kontrolli tema juurde.
Ma ei kujuta ette, mis minu kehas on toimunud, et mul sellised mured on. Ausalt varsti ei julgegi enam midagi seal kontrollida ei tea veel mis kõik välja tuleb. No igastahes positiivne on see, et saab kuskile suunas edasi liikuda ja ehk saab enne augusti katset juba ravi mingisuguse peale. Halvem variant on see, et pean katse edasi lükkama ja jälle ootama. 
Kas kellegil on ehk selline probleem ka tuvastatud? Kui jah ootan väga infot kommentaaridesse või võib ka ühendust võtta e-maili kaudu kunstikviljastus@gmail.com

Kui olen targemaks saanud, siis kindlasti informeerin teid ka ☺️

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar