kolmapäev, 22. aprill 2015

Kallid kaasaelajad..

Minu uus katse tuleb augustis :) Pakuti küll varem juba aprillilõpp/mai kuu , aga mõtlesin ,et lasen organismil puhata ja puhkan ise ka :)
Naudin sajaga suve käin pidutsen, lõbutsen ja sügisel ootame positiivseid sõnumeid :) !!

Seniks soovin kõigile ilusat kevadet ja kaunist suve !


Kallistan !

8 kommentaari:

  1. Muidugi, naudi suve ja ole lill:)

    Elan kaasa jalle sygisest, kallistused!

    VastaKustuta
  2. Elan samuti kaasa sügisest!
    Puhka, maga, pidutse - seni kuni veel saad :)

    VastaKustuta
  3. Tore :) Just seni kuni veel saan !! See sobib siia hästi ;)

    VastaKustuta
  4. Hei armas Kikukaz, kas avaldad millises kliinikus Sa abi saad? Mul on ees kliiniku valimine ja olen kui peata kana, ei oska valida


    T

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei !

      Mina hetkel tegutsen Pelgulinna reproduktsiinimeditsiini keskuses :)

      Kustuta
  5. Selge.. Ilmselt vist oled rahul? Ma planeerisin sAmuti seal alustada ja kui ei onnestu, siis Nova Vitasse minna. Pelgulinna sain nadalaid enne aja kui Novasse

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen rahul, arstid on toredad :) Aga lihtsalt vahel on vaja kellegi teise kätt või kellegi teise silma, et juhtuks midagi postiivset, seega kui augusti katse ei õnnestu Pelgulinnas, olen nõus ennem ootama ja tegema Nova Vitas uue katse :)

      Kustuta