reede, 13. märts 2015

Tulemus ...

No tulemus pole kahjuks kiita. HCG oli 1.2 ehk NEGATIIVNE.
Ma millegi pärast arvasin seda, aga püüdsin lõpuni positiivne olla. Kurb , aga pole midagi teha. Ja mossitama ma enam ei jää ja nutma ka mitte. Eelmisel korral ma ulgusin end tühjaks. Nüüd tuleb lootma jääda lihtsalt uuele katsele, mis kunangi tuleb, ei oska veel täpselt öelda ainult millal.
Kindel on see, et järgmine katse on täisring, sest mammukesed on külmas otsas.
Minu kindel otsus on see, et ma siirdan 2-3 mammut järgmine kord ja nendest jäägu kasvõi kõik 3 kasvama või 2 või siis 1 :) Olen valmis vastu võtma oma ellu kolm imearmast last. Siis oleks mu lastesoov läbi edaspidiseks, sest kolme last ma tegelikult tahangi oma ellu. Tean, et see oleks väga raske ja üks korralik katsumus, aga samas imeline ja hea tunne, kui ükshetk lapsed on suuremad ja neid on kolm :)
Elukaaslane muidugi hakkas kohe karjuma, et mis kolm- "hulluks oled läinud" ? Seega pean ma temaga kokkuleppele jõudma kas siirdame 2 või 3. Mina olen 3 poolt- seega on suurem võimalus, et pesastub ükski vähemalt, tema on 2 poolt :)
23 märts lähen arstile ja siis saan teada, mis edasi ja millal. Panin aja ka ITK-sse Dr. Rassi juurde kuulama, mida teine arst arvab asjast.
Üldiselt me otsustasime elukaaslasega, et puhkame ja lasen ka enda kehal puhata ja teeme kolmanda katse sügisel septembris, olenemata sellest kas pakutakse ka varasemat aega, siis ma võtaks septembrisse aja. Tahame reisida ja puhata ja tunda end vabalt ja mitte joosta nende süstlatega ja tupepulkadega suvel ringi :D

Et te teaksite, ma pole kurb ega õnnetu, ma pole rõõmus ega õnnelik. Ma hetkel olen emotsioonitu ja lihtsalt elan selle üle mõne ajaga. Tuleb lihtsalt pea püsti hoida ja edasi kõndida.
Eile võtsin ühe korraliku rattasõidu oma elukaaslasega ette ja sõitsime vihaga kohe 23 km maha, et saaks natukenegi end liigutada. Jube diivanikaunistuse tunne oli, kui peab ootama seda vastust ja hoidma end.

Loodetavasti kolm on kohtuseadus ja see õnnestub ;)

Kallistan Teid ja olen endiselt toaks ja abiks uutele katsetajatele:)

Küsimused võite esitada alla kommentaariumisse või kellel soov võime ka suhelda facebooki teel :)

Kallistan !



8 kommentaari:

  1. Kallis Kiku! Mina tean, et kolmas kord lihtsalt õnnestub! Seega - puhake mehega, nautige mõnusat kevadet ja kuuma suve, et sügisel siis hakata oma kõhus kedagi imelist kandma! Palju armastust, päikest ja mõnusaid hetki! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh :) Nii tore on lugeda Teie kõigi kommentaare :) Ilusat kevade/suve sullegi :)

      Kustuta
  2. Kaua aega siirdamisest möödas on? Mina tean juhtumeid,kus esimene HCG on vääga madal ja vaikselt ikkagi hakkab tõusma.
    Kui siiski seekord ei õnnestunud,siis edu sügiseks :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Blastoga on alati siirdamisest möödas 8 päeva, kui tehakse veretest.

      Kustuta
  3. Sinu kirjutised teevad mu südame nii soojaks .. elan sulle ja su elukaaslasele kogu hingest kaasa !
    Kallistused Uus Meremaalt x

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii tore :)
      Kallistused nii kaugelt, kallistan vastu !

      Kustuta
  4. Minul on ka üks külmaring tehtud , nüüd peame aru , kas minna teisele ringile. Vereproov näitab , et minu varud on 0.1 % kõigest...kas tasubki enam ??!! Muud näidud ja proovid on muidu korras. Aga vanust 39 ...:( Ei teagi mis teha. Sinule , aga hoian pöialt!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mis varud need nii väikesed on ? Muidugi proovi veel ! Ära anna alla !
      Aitäh pöidka eest :)

      Kustuta