laupäev, 7. märts 2015

Ootusärevus :)

Hei :) No nüüd on siis siirdamine toimunud ja see oli 4 märts ! :) Mulle siirdati siis seekord see pisike mammu, kes eelminekord jäi külma. Mul oli ainult 1 külmas ja ma niii kartsin kas ta sulab üles ilusti vôi mitte! AGA sulas :) Juhuuu !!!
12 märts lähen veretesti tegema ja saan vastused , kas ônnestus seekord :)

Siirdamine oli täpselt samasugune nagu täisringil:)
Siin on ka väike pilt siirdamisest :)

Armas on see, et ma pärast ka nägin ekraaanilt , kus see mammukene siis minu sees on :)

Praegu peale siirdamist jätkasin estrofemi ja Crinone tarvitamist.

Mu elukaaslane nii hoiab mind ja ei luba mul üldse närvitseda ega endale kuidagi liiga teha :) Alati tuletab meelde , et rahune kallis sul on ju meie väike tibu sees :) See on lihtsalt nii armas!
Praegu on emotsioonid positiivsed, seekord väga ei julge palju loota, sest eelmine pettumus oli suur !
Läheb nii nagu läheb !!

Hoiame siis pöialt ja unistame suurelt
😊

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar