kolmapäev, 11. märts 2015

Veretesti päev

Nonii kõigil kaasaelajatel ja minul on kindlasti ootusärevus sees... ma kiusasin end eile ja ostsin aptoheka rasedustestid tundlikusega 25mLU . Nii eile õhtul 16:00 ajal ja täna hommikul kella 6 ajal olid testid tugevalt negatiivsed, ei mingit õrna triipu ka. Käisin hommikul verd andmas ja saan paari h pärast konkreetse vastuse.
Palju olen lugenud selle kohta, et osad saavadki negatiivse tulemuse kodutestiga ja veretest on positiivne aga lihtsalt veel madal ja võib-olla uriin ei tuvastagi seda veel.
Üldiselt eelnevate rasedustega , ei ole ma oma uriinist saanud väga varakult positiivset rasedustesti, alati on pidanud minema üle nädal kaks, et mul uriinis seda HCG hormooni piisavalt oleks.
Loodan, et pesastus hiljem ja seda polegi veel uriiniga näha.
Tunne on endal nii positiivne, sellepärast et mul on meeletult vesine suur voolus, mida eelminekord ei olnud, aegajal ikka annab surakat ka alatkõhtu ja nibud on valusad, muidugi võib kõike ka tekitada ravimid , sest ma olen hormoone nii täis.

OOTAME SIIS PAAR TUNDI JA EHK 12:00ks on VASTUS KÄES :)

2 kommentaari: